10/20/2010


برای کتایونم ، دو کتاب حمام از نمایندگی خانه ادبیات خریدم. می شود گفت برای اولین بار خواستم به طور مجزا با کتاب هایی در سن خودش آشنا شود. یک سوتک هم درشان هست.برای شکل های داخل کتاب ها داستانکی ساخته ام و سعی می کنم با تکرار هر داستان دخترم را جذب شکل ها کنم. البته کتایون بیشتر مجذوب رنگ بندی و فرم نرم و ابری کتاب ها شده تا داستان های ساختگی مادرش. از دیروز هم برایش مجموعه brainy baby را گذاشته ام و دوست دارم ببینم چطور با آن ارتباط برقرار خواهد کرد.خیلی لذت بخش است آموزش دادن به کودکی که میدانی سرشار از حس کنجکاوی و تشنه یادگیری است. خیلی دوست دارم یک مجموعه آموزنده به زبان فارسی هم برای او پیدا کنم که بصورت موزیکال رنگها را آموزش دهد.

امروز کتایون وارد نه ماهگی شد.



2 comments:

closeup said...

کار جالبی می کنید،اما این کار باعث نمی شود بعدها از کتاب زده شود؟

شکوفه یاس said...

سلام مریم جان
خوبی عزیز؟
کتایون کوچولو چطوره؟
منم عاشق دنیای قشنگ بچه هام.
با خواهر زاده ام "حورا" دنیایی داریم برای خودمان ...
گاهی کوچک می شوم آنقدر که بتوانم در شادی های کودکانه اش از صمیم قلب بخندم
و این بهترین نعمت برای من است ...
که با وجود همه سختی ها لحظه ای به دور از هیاهوی دنیای بزرگتر ها با بچه ها باشم ...
خدا همه این فرشتگان زمینی را حفظ کند.
کتایون را از طرف من ببوس.
برایت بهترین ها را آرزو می کنم
در پناه حق